Hejdå

Inget bloggande från mig på ett tag. ska nog endast ha kvar bloggen för att minnas graviditeten å första tiden me vår älskling Jessica <3

Eftersom ja numera bara verkar få skriva possitiva å glada grejer, ska hålla allt de negativa inom mig tills de totalt gnager sönder mig inifrån å måste ändra på mig som person, så orkar inte jag längre. Är ingen super människa. Jag är jag å de som inte kan acceptera mina tankar å åsikter kan bokstavligen dra åt fanders!
Min blogg från början, var att reflektera tankar å åsikter, mina tankar, mina åsikter, skriva saker ja vill komma ihåg, skriva saker ja bara får för mig att skriva, även om de är ointressant för er att läsa.

Men ändra på mig, de kommer ja inte göra. Jag är jag å tacka för de för ja skulle inte vilja vara nån annan. Ja trivs me mig som ja är. Att ja är ärlig å pratglad ska väl inte ni bry er om. Jag har mkt på hjärtat å mycket inom mig ja kniper igen med, men om du (du vet precis vem du är å tack vare dig skiter ja i dehär me bloggandet nu, ja har ingen energi till de längre. Idiot!) inte tål att ja är de så sluta läsa min blogg då. För nu har ja benne mig fått nog!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Madde - Antons mamma!

Lösenordsskydda?

Postat av: Veronica

Skit i den personen! Lås bloggen så bara du kan se! Skriv vad du vill för dig själv, strunta inte i att blogga bara för en sån person! Ta inte åt dig vad 1person säger!

Svar: Men de är ändå inte så många som läser min blogg heller å ja skriver inte om så jätte intressanta saker de är typ om ja skriver min bloggadress på fb som fler kommer ihåg å läsa, så de är nog ändå inte så stor idé att blogga ;) Har funderat länge på att lägga ner, får se hur ja gör.. :P kanske fortsätter blogga när nästa knodd är på väg :D
Linda V


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback