RUL 13 nov-14

Den 13:e var vi på RUL. Vi fick nästintill identiska bilder på denna bebis som med Jessica. Hon trodde sig kunna gissa könet men de håller vi hemligt än så länge.. Denna gång var ja inte lika glad efter ultraljudet som med Jessica då Elias drog ner mitt humör. Varför, håller jag för mig själv. :(

Men som vanligt efter ett RUL så blir man så sjukt spänd å längtar sååå mkt mer efter denna lilla krabat som är väldigt livlig i magen <3

Den 1:a december ska ja på andra bm besöket å tar då med mig Jessica då hon är ledig från dagis å Elias inte kan gå ifrån jobbet men de är ju inte första gången vi får lyssna på hjärtat ;) Jessica blev jätte glad när ja berättade att hon skulle få följa med.
Hon pratar varje dag me bebisen i magen å pussar på magen å berättar entusiastiskt vad hon ska göra sen när bebis är ute. Hon ska pussa bebis, vara barnvakt, mata me flaskan, söva bebisen, gå med bebis i vagnen osv osv.. :) Så mysigt å gulligt! Hon har redan tagit på sig storasyster rollen :) <3

Idag är jag i v 20+3
Nä, nu ska ja se klart BB sen sova.. Natti!

Permalink MVC besök+andra undersökningar Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Hur kan du vara då självisk och snusa då du är gravid? Jag hoppad du är medveten om alla konsekvenser de medför barnet. Som pappa har man all rätt att bli upprörd över en sån sak. Blir de något med barnet får du alltid leva med frågan som ekar i huvudet: var de tack vare mig och att jag tänkte på mig själv?
Hoppas du slutar!

Svar: vart står de att han är sur "för att ja snusar"? Nu fattar ja ingenting?! Du har ingen aning om va han var sur för antar ja då du inte vågar nämna ditt namn å måste vara anonym så då kan du vara tyst. Alla mina närmaste vet varför å snus (?) var de ju verkligen inte? Vart fick du snus ifrån?
Linda V


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback