Lösenord igen

trots att ja knappt är aktiv här längre.
Bara för att folk är så tröga å inte fattar att dom inte kan skriva ut i kommentarer va som helst när dom inte har en aning. de gissar sig fram till att ja snusar å att Elias var sur för de på RUL:et... ööööh, näe! Verkligen inte snus?!
Herre.... jaja.. ja har ju bloggen för min skull.. som min dagbok så så skriver ja för endast mig själv igen.
Kul när andra oxå läser men eftersom folk inte vågar ta de ögon mot ögon eller vågar skriva o anonymt så näe, då får de va. Mår bäst så, jag :) Folk ska inte yttra sig om nåt de inte vet nånting om! Då kniper man käft!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback