Hej hopp!

De var ett tag sen ;)

Jessica har hunnit ha dagis foto å vi väntar som små barn på tomten på att bilderna ska komma :) <3
De hade visst gått bra å hon hade inte gråtit iaf :)
Dock fick hon sitta i fröken N´s famn, men de redigerar dom väl bort på någe vis ;)

Sen har hon för första gången INTE gråtit vid en lämning, i torsdags nu i veckan, när Elias lämnade henne på morgonen :)
Få se sen då om hon grinar när ja lämnar henne på tisdag :P

De har hänt en hel del som fått mig å tvivla på om ja verkligen borde finnas eftersom ja aldrig, vad ja än gör, gör folk nöjda.
Allt ja gör är fel å är ja ärlig så får ja skäll å säger ja emot så "förstår dom varför ja inte har några vänner". Alla trycker på de punkterna som dom VET är känsliga för mig. De är 3 st som börjar på E som bråkat med mig inom loppet av 2 dagar å L som började bråka pga att ja inte ville gå ut på halloween å jämförde mig me en 1 åring. jomen man tackar! Är ja verkligen på den nivån? Man kan iofs inte göra annat än flina när man tänker nu i efterhand på den personen. Hon har de inte så lätt. Festa är inte min grej. Kan gra de när ja SJÄLV är sugen, inte när folk (hon) ringer å tjatar varje veckans dag på att man ska komma ut på lördag, VARJE VECKA! Då blir man helt enkelt mindre å mindre sugen. Å sen kanske de beror på att ja inte vill gå ut på krogen me henne heller. Beror HELT på vilka man går ut med.
Nåväl....
Igår va Elias å hjälpte min syster å hennes karl me renovering.
Var egentligen tänkt att ja skulle åka igår kväll till min mor å far å sova så ja fick sova en hel natt på vääääldigt länge men Elias ringde kl 19.30 typ å sa att ja måste hämta han för han har fåt så hög feber. Ja men då var de bara stanna hemma å ta hand om honom fast ja egentligen mår skit både fysiskt å psykiskt.
Egentligen vet ja inte hur ja orkar.
De gör ja nog inte heller. Orkar alltså.
Ja varför ja mår dåligt fysiskt är för att ja haft ont i kroppen bara av att ha kläder på mig i 3 dagar isträck.
Fått knapra ipren som inte hjälpt. Tur heat lotion finns, då har ja fått sova nån timma på nätterna iaf.

Idag: Började morgonen kl 07.00 (som vanligt) med att byta blöja å klä om Jessie å ge henne frukost.
Sen hämta ibumetin till Elias å dricka, som frukost. Mums ! ;)
Sen åkte ja på stan å köpte panini till Elias så han skulle få i sig nånting. De var de enda han ville ha. Tur ja är USKa ;)
Ja tar hand om min man <3
Sen åkte ja till mor å far me Jessica så Elias fick sova å var där till kl 13 å då Jessica blev trött åkte vi hem å hon somnade i bilen.
Då var de bara å trycka i Elias 2 piller till å sen lite mat å dricka :)
Vart å handlat oxå.. Å tvättat å hängt 2 proppfulla maskiner tvätt.
Duktiga jag!

Ja de är ju Halloween idag. Ingen som busat för oss hittills ;)

Då återstår bara att säga:

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback