Inskolning dag 2

Gick mindre bra idag. En liten kille på Jessicas dagis var på henne å knuffade omkull henne, drog i håret, satte händerna runt halsen å tryckte mm mm från första stund vi kom in.
Eftersom jag bara ska avvakta å inte ingripa (då dagisfröknarna har de ansvaret enligt dom) så gjorde ja inte mkt mer än tog bort hans händer gång på gång. Egentligen ville ja bara lyfta upp Jessica å gå därifrån. Har ännu värsta klumpen i halsen. Efter 5:e knuffen ingrep en av fröknarna å tog bort honom men sa inte särskillt mkt åt honom. Jessica blev såklart ledsen åt mig men hon säger ingenting när nån gör henne illa. Hon har gjort de innan, men hon har slutat me de. varför? De kommer då inte gå bra å vinka hejdå imorgon om de fortsätter sådär. Dom kan väl ändå säga åt honom redan efter första knuffen. sätta han i knäet å förklara att man inte gör så att hon blir ledsen, nä men de gjorde dom inte. Blir så ledsen å vill inte alls fara dit imorgon. Hon har med andra ord varit grinig nästan hela dagis vistelsen idag. Min lilla tjej <3

Sen hade dom ingen koll alls när hon satt å tryckte i sig pärlor å ät kritor å härjade me tusch pennor. De var de inte heller nån som såg. Hon hade lika gärna kunnat kvävas av pärlorna! :( <3

Ja som är så feg vågar inte säga åt lärarna för att ja inte vill att dom ska bli arg på mig eller behandla mig på ett annat sätt.. Vågar inte alltid stå upp för allt när "jag är ny" :S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback