+20 grader

Ja har ingen lust å sitta vid bloggen när de är så härligt väder ute, därav så tomt här ;)

Igår har vi vart hos Linn så barnen har fått leka lite, åsså var vi å åt middag hos svärisarna :)
Lax å potatis med en super duper god sås! <3 Den ska ja börja göra!
Åsså har vi vart ute på gården oxå förstås :)



Idag har vi vart hos Eva å grävit upp några humle plantor av henne å sen hem å plantera ner dom på vår gård :)
Elias har skruvat klart deras merca så den är klar för besiktning å jag har även hämtat Jeppe från dagis å lite sånt :P
Gumman har förövrigt bara sovit 1 timma idag, så hon var ju inte nådig med mig ikväll... :/
Få se hur hon sover inatt. 5:e natten hon vaknat varje/varannnan timma, jag är van att hon sover hela nätter så de har tärt på mig en del, känner mig orkelös å vresig å allmänt uttråkad å trött helatiden. Därav vill ja fixa saker i trädgården när de är så fint väder ute, får energi av de! :D <3

Jessie sover nu iallafall, somnade kl 20.00 som vanligt å då passade ja på å göra nåt åt mitt sug som ja fick imorse:
-Havrebollar!
Mums! Dom ska ja avnjuta nu, Elias ville tydligen inte ha (?) men desto fler åt mig ;)
Blev jätte många å ändå gjorde ja dom rätt stora.
Bjudit över Eva till imorgon så ja får nån å fika med i finvädret medan Jessie sover middag ;)
Å om de är nån som har några/nåt skott åt mig från trädgården så är de bbara å säga till, är så tomt å kalt här så alla glor som att huset är hemsökt :(

Nu BB å havrebollar ;) Natti!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Det kan ju vara så att Jessica har kommit in i sin drömperiod så då sover dom konstigt.. Minns hur jobbigt det var! :( Men som sagt det går över. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback