Ska de vara så svårt att hitta pärlor?

Gumman har 13 röster men behöver deffinitivt fler för att vinna!
Så kom igen nu allihopa. Vi har itne lång tid på oss.
Den 3/4 (har ja för mig att de var) så avslutas tävlingen, som kom igen nu alla goa :)

Igår var ja å Jessica å hälsade på Jennifer i några timmar, åkte sen till Chili å kolla kläder (blir vansinnig, inte ett enda byxpar finns i min storlek å "jag måste visst handla på kids and teens" haa haa...
Sen var vi även på buketten. Hittade en supersöt spargris till Jessica i form av en uggla. En rosa förstås :)
Sen kom min kära syster Nina på besök hos oss (Jennifer oxå) å senn bar de av till H-T för att fira söta Johanna på sin födelsedag :) Väldigt trevligt!
Sen hem å däcka i sängen ;)



Idag har ja vart me Eva en sväng på coop å sen hem igen.
Sen har vi-läs jag, (medan gumman sov så sött i vagnen) tvättat all inredning i bilarna förutom sätena som ska dammsugas imorgon.
Tvättade även bort limmet som satt på rutorna från toningen som Elias ryckte bort. Resultatet blev prima!
Sen åt vi middag å åkte tillbaka till stan en gång till i jakt på vita runda pärlor.
Ska pyssla lite här hemma med ståltråd, band och pärlor.
Var på coop, gallerian, buketten, kids and teens, leksaksaffären osv men INGEN hade vita runda pärlor.
Blir galen! :( Måste alltså åka till Tiimari, för dom borde väl ha?
Eller vet du nånstans där de kan finnas?
Dom ska helst inte vara glansiga heller. Så matt i färgen som möjligt, helst.

Kikat i Ellos å lite på nätet å hittat massor med fina kläder.
Givetvis var ja tvungen å kolla vad jag får tillbaka på skatten å de mina vänner var ingeet att jubla för direkt :( Fasen oxå. Nå nå, slapp iaf betala tillbaka i år igen. Har som tur är aldrig behövt betata tillbaka.
Jag som tänkte unna mig själv lite nya kläder då jag är i desperat behov av nya. Har 1 par byxor som sitter bra, 3 tröjor som sitter bra å 3 linnen som sitter bra. Hm, inte mkt å välja på direkt.
Sjukt less å gå omkring i samma skit kläder.
Hittar så sällan nya fina å nu när ja väl hittar så är de pengarna som saknas.. Äsch!

Skulle verkligen vilja få ett kort som jag kan köpa precis vad jag vill med om så bara att jag har 1 dygn på mig.
Ojojoj va ja skulle shoppa loss! <3
När f-penningen kommer så är de dax å betala alla räkningar å sen se om de blir nåt över. Isåfall MÅST ja fara på stan å hitta iaf 1 par byxor. Dom andra är stora som hösäckar på mig :(

Nån som vet en bra sida på nätet med "H&M billiga" kläder å små storlekar?
Tipsa mig!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback