Ja ser de snöar..

Å gumman ville göra morgon kl 06.00 idag. Yeey! Jag som är så morgonpigg!

Den 28:e har jag å älskling varit tillsammans i 6 år (känns som att vi alltid känt varann) å vi har liksom aldrig firat de man vad vore inte bättre å skönare än att fira de nu när vi har barn å verkligen kan behöva lite tid på tu man hand. Måste bara hitta en barnvakt.
Jessie är ju bara så blyg så jag har ingen aning om vem som skulle kunna ha henne. Jag vill ju kunna koppla av å bara vara Linda å Elias ett tag.
Eva kan inte pga tråkiga omständigheter, iallafall..

Ja de snöar ute idag. Elias ligger ännu å sover (inte direkt oväntat) å gumman leker me sina lekasaker.
Hon ska få ta ett bad på en strax.
Sen får vi se vad vi hittar på. Ja är sugen å åka å hälsa på svärmor å svärfar iallafall :)
Kanske Jessie får vänja sig mer å mer (hon är inte lika blyg å mammig nu när vi är där lägre, som när hon var mindre) så kanske dom kan få vara barnvakt nån timme åt våran gotjej <3 :) Vi får se hur vi gör.

Nä nu ska ja gå å tappa upp ett bad till gumman å sen försöka väcka Elias.
De har blivit lite av en rutin dom senaste veckorna månaderna ;)

Ha en bra dag allihop! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback