Godmorgon alla glada! (å sura förstås)

Idag  är de +0 ute å jag vill ut! :)

Igår möblerade ja om i sovrummet.
Fick nån dille å ville börja fixa i Jessicas rum men jag har verkligen ingen aning om vart vi ska sätta alla badrumsgrejer å kaklet som vi har i hennes rum isåfall.
Lite svårt å börja där, måste ja säga.
Men jag SKA komma på ett ställe å sätta dom på ;)

Känns endel onödigt att vi bar in allt de från garaget för att vi skulle börja när de ännu var minusgrader ute, när vi ändå inte gjort de. Då hade dom lika gärna kunnat stå där så hade vi fått göra klart gummans rum.
Hon sover verkligen helkasst när vi sover i samma rum.
Måste komma på vart ja kan sätta dom...
-Nån som har en idé, som vart hos oss å sett hur de ser ut här?


Säljer min balklänning förresten! Nån som vill köpa?
1000kr
Storlek 34.
Guldbronsfärgad med svart tyll över.
Halterneck.
Superfin!


Bilder kan skickas på mailen om du är intresserad :)

Vi säljer även 2 st volvo 945, en silvrig å en vit. Båda är combi.
Nån som behöver en, eller för alldel 2 st ;) ?

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Zandra - Mamma till Thindra & bebisen i magen!

Vad säljer ni bilen/bilarna för? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback