!"#¤%&/()=?=(/&%¤#"!!"#¤%

Känner jag just nu.
Gick ut å söva Jessica efter att hon slitit å dragit i allt hon VET att hon itne får slita å dra i.
Skrev en lista på allt jag kom på som ja gör varje vecka.
Tog en 4 minuters dusch för att hinna duscha medan jessica sover ute å tittade heeeela tiden på barnvagnen så ingen skulle komma dit å typ ta den. Babyvakten var förstås oxå påslagen.

Ja, dagen började ju bra iallafall. +6 i skuggan kl 09.00 å gumman vaknade med ett strålande humör kl 06, drack sin välling, låg å pratade en stund, somnade om 2 timmar å vaknade då kl 9 å då steg hon å jag upp. Elias steg upp kl 11. Som vanligt.

Så less på allt just nu. Jag vill bara flytta till en 2:a å bo där med Jessica så jag bara har mig själv å henne att tänka på. Inte på allt annat å alla andras bekymmer å problem. Jag var possitiv tidigare idag. Fick ett samtal å all min energi bara rann ifrån mig.

Jag vill ha en tjej kväll. Snacka skit med kompisar man knappt ser mer å måla naglarna, sminka sig, fixa håret å allt annat tjejigt. Ja tack! Ge mig den tiden!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nina M

Det lät ju inge vidare kul men du ska veta att du är inte ensam om att tänka så har mina dagar jag med kramar =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback