Dålig mamma

Varje gång ja hälsar på nån med barn i samma ålder som jessica som kryper/ålar/hasar eller så så blir ja sjukt ledsen. Känner mig misslyckad som mamma å vill bara gråta flera timmar i sträck pga att Jessica inte kryper/ålar/hasar eller änns försöker ta sig fram. Å inte kan hon sätta sig upp själv heller. Svin jobbigt.. :´(

Hon är bäst min tjej! Hon är helt perfekt! Världens finaste å duktigaste tjej. <3

Men detta grämer mig.. Så fruktansvärt..

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jennifer

Alla barn utvecklas ju i sin egna takt...

Fa å hälsa på oftare hos folk med barn kanske hon ser å försöker ta efter..

Man ska aldrig jämföra barn:)

Postat av: tina savinen

precis som jennifer säger: alla barn utvecklas i sin egen takt :) Hon kommer nog få kläm på de där ska du se,eller så hoppar hon över ålandet/krypandet och satsar på att börja gå ;)

Postat av: sandra

du ska verkligen inte känna dig misslyckad.. Alla barn utvecklas ju väldigt olika,, jag känenr en tjej som har en flicka som är ett å ett halvt som fortfarande inte kan gå.. hon kan ställa sig upp å ta tag i saker men inte ta sig framåt för egen maskin.. Så du ska se att nog kommer det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback