Midsommardagen

spenderades på Strandängsbadet bland annat.
Första gången för hela familjen :)
Måste ta lite bilder från systers dator för jag hade inte med mig nån kamera då ja badade :)

Senare på kvällen for Elias med Jessica till farmor å farfar där Jessica nu skulle sova över för första gången :)
Förra gången gick de inte alls, de minns ni va?

Tur farmor å farfar har tålamod för hon somnade inte fören kl 23 nångång (!) medan hon strök farfar på kinden <3 men sov sen hela natten till 8.30 å kl 10 fick vi hem vår älskling igen :) <3

Undrar ni varför hon sov där?
Jo för att jag å Elias skulle kunna hitta på nåt tillsammans på tu man hand för första gången på 1.5 år :)
Behövdes,, inte för att de var sådär jätte kul där å ja saknade Jessica suuuuper mycket hela tiden.
Maria till å med sa åt mig att "ja ska ju inte prata om Jessica nu när hon inte är med" men de gick inte, hon är ju verkligen mitt allt! <3 Så är de å vara mamma Maria :) <3
Men de var ändå sjukt kul å skönt å komma bort lite från vardagen å träffa vännerna :)
Tack för en kul kväll Maria, Andreas, Linn, Robert å Jennifer! Å Elias förstås ;) <3

Å JÄTTE TACK till farmor å farfar som verkligen har nerver av stål! <3
Ni är vår klippa! <3



Nu är Elias å hämtar en roller mogajäng å kommer snart hem å då blir de å forstätta å göra de sista rycket i gummans rum.
Väggarna är slipade å farfar har spacklat å jag har slipat igen.
Elias å jag (tillsammans) hjälptes åt med att måla taket å bakom elementet igår kväll. 01.00 var vi klara!
Han höll i penseln (å penslade såklart) å jag rollade :)

Idag har ja gjort andra å sista lagret på taket, medan Jessica sov middag å Elias var på jobbet :)
Idag har vi hämtat tapeten oxå, så imorgon kommer hennes faster å tapetserar, å de kommer bli SÅÅÅÅ fint! <3

Så va vi ska göra ikväll i rummet är att måla/rolla garderoberna (Elias jobb med penseln igen, han får inte riktigt till de me rollern) å sovrumsdörren ska grundas å jessicas lådmöbel ska grundas. SEN kan vi gå å sova.
Doc siktar vi på å vara klar till kl 22.00 iallafall.
Sen blir de dusch å hopp i säng!

Ah! Nu kom han hem, målar time!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback