Midsommarafton


Mumsig frukost? ;)


sen var de dax för lunch å medan jag åt satt mamma å flätade en midsommarkrans åt mig :)



Sen bar de av till moster med familj där min morbror med familj oxå kommer vara, då kan jag leka me Simon som är 2 månader äldre än mig :)
(Nog för att jag somnade medan mamma å pappa körde en sväng till Coop bygg å köpte trallskruv men ja hann leka med honom en stund iallafall innan vi åkte hem).








MUMS! <3




Världens finaste Emilia <3


Världens finaste Emma <3

Fortsatt Glad Midsommar Allihopa! :)




Fick just besök av 14 av mina syskon barn inkl. deras föräldrar å av barnen fick ja dessa fina :) <3

Elias är nu ute på altanen å skruvar fast vår nya altan å jag sitter å tar de lugnt, har känt mig väldigt trött å uttråkad idag, konstigt nog. Jessica somnade 19.20 å ja höll på å smälla av, ja trodde verkligen inte hon skulle somna så fort, men hon var nog trött, de har hänt mkt idag. :)

Nu ska ja försöka få min älskling ut på framsidans altan å fika lite :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback