Lugn å ro på landet, tack!

Sovit till kl 10.30 idag, igen.
Jag å gumman har vart ut på gården å ryckt upp lite maskrosor, hon är så söt å kan verkligen hjälpa till :)
Hon satt först några minuter å tittade på vad å hur ja gjorde å sen apade hon efter :)
Busade me vovven å sen gick vi in å ät lunch.
Sitter (läs ligger) nu i soffan å väntar på syster som skulle komma å snotta lite blommor från mig.
Ska även plantera om några i en kruka å fara till svärmor med dom :)

I veckan hoppas ja vi får Jessicas rum tapetserat.
Hon sover så fruktansvärt dåligt där uppe även fast vi har båda föstrena ppna 1 timma innan hon går å lägger sig så de hinner bli svalt å skönt, då de är så varmt å vädringsluckan går inte å ha öppen då hon vaknar för minsta lilla ljud.
Inatt har hon hållit mig vaken mellan 02.30-04.00 huh!

Längtar tills buskarna vi planterade förra sommaren växer iaf 1 meter så man slipper höra Moa skälla på alla som hon ser när man nattar Jessica, går liksom inte så bra då..

När vi blir rik ska vi flytta lite längre bort från alla till ett stort hus med stor tomt som ligger på landet.
De är min dröm. Gillar å ha de lite "isolerat" om man nu kan kalla de så. Vi bor ju i hus å vill ha vårt ifred.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: vi på andra sidan häcken;)

Ber verkligen om ursäkt för våra barn att dom ropar på eran vovve ,har sagt till dem att hålla sig på våran tomt för jag är inte heller den personen som vill störa grannar å så håller mig gärna för mig själv då jag är så bannat blyg sorry verkligen :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback