Jessica 1 år! <3

Ja vi har ju då haft kalas för Jessica i tisdags, då hon blev 1 helt år ! <3
Vår stora tjej!

Skrev på inbjudningarna att kalaset är kl 17.30-19.30 av en anledning: Att Jessica ska få sova i vanlig ordning å hinna varva ner efter kalaset då hon ofta är väldigt trött när de hänt mycket- tex vid kalas tillfällen.
Ingen respekterade tiden!
(förutom 1 som hade en dotter kring samma ålder som oxå skulle sova kl 20.00)
Så respektlöst! 23.30 for dom sista gästerna å vissa gäster kom kl 19!!!
Hade man inte tid att komma kl 17.30 så-kom en annan dag! Kom inte kl 7 på kvällen!
Hur jäkla svårt kan de vara?!
Ja var å är fortfarande så arg så de kokar!

Hon kom i säng kl 22.30 å var väääldigt övertrött!
Hon vaknade VARJE TIMMA den natten å steg upp kl 8.30 istället för mellan 10-11.
Jessica har sovit 20 minuter idag på dagen. Normals sätt sover hon 1-2 timmar!
Hennes nattsömn å kvälls nervarvning har redan varit väldigt upp å ner ett tag å de var DÄRFÖR ja skrev att kalaset var till kl 19.30!
Ja tycker inte jag är ett dugg fjantig å ja vet att dehär går över, men de har tagit oss (läs MIG) 2 veckor att få henne å somna bra å sova bra igen å de varade 2 dagar å nu är de samma visa igen! Var bara tvungen att få klämma ur mig min ilska nånstans.
Hon fyllde 1 inte 21 !

Nåja, lite bilder på vår underbara tjej <3


Kvällen innan hängde ja upp ballonger :)
Hon hade en oslagbar min på morgonen när vi gick ner :) <3




Hon fick en rosa liten båt till sina bad stunder å en söt liten solstol av fadder Jennifer! <3




Av moster m. fam. fick hon en liten baddocka å en första äta-själv matservis :)


Moster fixade frisyren :) Samma frisyr som jag hade på mitt 1 års kalas :)


Jessica å Liam <3 <3


Glad 1 åring :D <3

Detta var på förmiddagen. :)
Nu kommer lite bilder från eftermiddagen.





En del av fikat :)


Jessica fick en klänning å ett par rosa jeans tights av Erik, Johanna, Emil å Sophie :)




ABC kex å skål med sugpropp, gaffel å sked av farmor å farfar :)




Gunghäst av Faster Elin m fam. :)

















Vår "gris" Jessie ;)


Sen fick hon en liten trä tax man drar i ett snöre av faster Elle m fam.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback