Idag-fredag

Imorse, de första ja gjorde var å starta en tvättmaskin.
Sen kom Jennifer förbi å drack kaffe å surra åsså kom Veikko å Ida oxå, dom hade varit till Sunderbyns sjukhus för å fixa hörapparat till Ida, som hör jätte dåligt i höger örat :(

Den rosa har Ida :)

Sånadär apparater är ju helt fantastiska! Hon sa:
-"viska nånting i mitt öra". Jag viskade:
-"du är bäst" å hon tittade på mig å sa:
-"är ja?" å log brett.
Hur skönt de måste vara för henne å för alla andra oxå såklart, men främst för henne, att kunna höra som vanligt igen! <3

Vips så var första maskinen klar, jag hängde upp tvätten å startade en ny maskin å sen åkte vi till Eva å Veikko å där har vi varit heeeela dagen lång, hem en sväng å äta å hänga upp tvätt å starta ny maskin å sen tillbaka..

3 maskiner tvätt har ja alltså tvättat å hängt idag, å igår tvättade ja 1 maskin så nu är tvättkorgarna tomma ;)
Känns som om vi hunnit med mycket denna vecka, undra varför ;) hehe*



Elias är ännu kvar hos Eva å Veikko, jag åkte hem vid 19 för att ge Jessica kvällsgröt å lägga henne, så hon har legat å sovit å sover såklart än, medan ja hållit på å summera veckan, här i bloggen.

Jessica är förövrigt snorig å hostig, hoppas de går över snart :( <3 Mammas älskling <3

Såg just denna bild på Google! Kanske skulle skaffa en sånhär :D hihi!


Ber så hemskt mycket om ursäkt för att ja varit så dålig på att uppdatera, men de har, som sagt, varit mycket att stå i, hoppas ni förstår :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback