Tillökning?

Ja igår kväll kom Elwira till oss å har vart hos oss hela dagen.
Tror ni Jessica var nå överlycklig när hon såg att Elwira oxå sovit hos oss, på morgonen :) <3
Hon kommer sova hos oss 3 nätter å Fanny 2 nätter.
Fanny sov hos Erkki förra natten å har varit där hela dagen.
Sen kommer mummu å muffa från Nynäs hit så då blir de å vara hos dom, för båda Elwira å Fanny.

Imorgon bitti kl 9 kommer Erkki hit med Fanny å då kommer ja minsann få händerna fulla då hon är uti å slåss, knuffas, bitas, klösas mm mm på min Jessica. Håll tummar å tår att hon är snäll!

De har gått över förväntningarna idag. Jessica har varit som en sol hela dagen för att hon haft en kompis, vilket fick Elias å fråga mig om vi inte ska ta å skaffa en till nu på en gång iallafall :P haha*
Ja vi får väl se, ja vill ju gifta mig först ;)
Man vill ju som göra bort dehär med småbarn när man är ung så man får vara gammal å gaggig ifred sen å slippa ha alla barnen hemma när man är 50 år :P
Barnbarnen kan man ju alltid låna å sen lämna tillbaka ;)

Så imorgon hoppas vi på fint väder så ungarna får bada i poolen.
Imorse var de sol men efter frukosten försvann den så de blev inget bada för Elwira å Jessica :(
De blåste för kallt, för min smak.

Tips på va man kan göra me en 1, 2 å 3 åring tillsammans så de inte blir bråk å så ja slipper springa ihjäl mig?
Elias jobbar ju 08-17 så han är ju bara hemma 3 timmar av Jessicas vakna tid på veckorna :(

Visst ja. Tandläkaren måste ja ringa.
Dom har nog missat att skicka ut en kallelse till Jessie.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback