Room makeover!

Ja nu är Jessicas rum färdig tapetserat!
Jätte tack till hennes faster som gjorde underverket! <3
Jag å Elias är båda super nöjda å Jessica får se rummet imorgon då Elias kommer hem på lunch, om ja kan hålla mig från att visa henne tills dess, vill säga ;)


Fönstret är tvättat, golvet är skurat, leksakerna å möblerna (allt utom Jessicas säng) är inburna, gardinstång/gardiner är uppsatta, rullgardinen är på G (Elias fixar me de nu)

Blir en Luleå tripp till helgen å se om vi hittar allt som saknas till hennes rum.
Borde visserligen hitta 2 vita lackhyllor från IKEA oxå som ska skruvas upp, men de får vi ta i ett senare skede när ja vet exakt hur jag vill ha dem på väggen. Å tavlorna får oxå vänta tills ja är helt 100 på att dom ska hänga där.



Idag har vi vart på Ponderosa å tittat på gätter, får, tuppar, hönor, hästar, grisar, kaniner, fåglar osv.
Jessica hade jätte kul å de var liiite läskigt me gätterna å hästarna, men hon vågade klappa hästen å sitta några sekunder på en ponnyrygg så moster kunde fota, dom fotona får ja lägga upp här sen när syrran laddat ner dom till hennes dator å skickat över dom :)
Min kamera glömdes hemma, klantigt nog :P

Nu behöver Elias hjälp. Bye!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback