Kalix Watercross 2012

har ja vart å sett idag. Såklart me mina älsklingar <3
Surra me Linn å Liam som oxå var där <3
Å Jimmy, Robert, Jessica å Johan, Fredde å hans tjej mfl surra vi oxå me :)
Elias ska på plutonsträff idag (eftermiddag) så nu står de mat på schemat å sen köra han dit. (+grannen)
Gillar inte å agera taxi..... men men..

Efter de ska ja å Jessica hälsa på morbror Erkki m fam där även moster Nina å mormor å morfar är :)

Sen får vi se.
Ska lägga mig i samma veva som gumman ikväll tror ja, blev sent igår.
Hade huvudvärk å orkade inte röra mig från soffan (trotsade huvudvärkenn en gång å rullade negerbollar men fick sota för de mer sen) men som tur är har ja världens bästa Elias som gav mig fotmassage så den släppte tillslut :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback