Fever...

Vi har för de första inte haft internet på hela helgen å Jessica har haft 40.5 i feber fredag, lördag söndag, så därför ja inte uppdaterat.
Idag har hon matvägrat oxå, inte mkt ja fick i henne, försökte me allt hon tycker är mums, men icket.

Fick tips om att hon kanske har ont i halsen å att ja kan ge nyponsoppa, har ju massor med nyponsoppa, men tanken slog mig aldrig att ge henne de. Hon ääälskar nyponsoppa! Så de ska ja göra imorgon.
Idag har de vart härligt väder å ja har fått klippt gräsmattan å handlat å Elias lägger golv i Jessicas rum.
Jessica sover, men vi får se hur länge till, då hon inte fick i sig många smulor macka till kvällis... :(

Mammas hjärta, vad irriterad ja var när ja la henne, men såfort hon lutade sig mot mitt bröst å kramade om mig å blev tyngre å tyngre å höll på å somna så försvann min irritation å endast kärlek å lycka var kvar :) <3

Hoppas på lika fint väder imorgon så ska ja försöka få hit Eva å ungarna å Nina å Jimpan! :)

Nina har förövrigt sovit hos oss fredag till söndag å sen kidnappade Eva henne ;) haha*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback