De är inte alltid så kul å vara smal..

Nån som har svårt å gå upp i vikt, liksom jag?
Ge mig tips om du har några?
Tex på riktigt feta maträtter osv you name it!

Ja tror inte på att man ska träna för att få upp matlusten för jag har ingen ork att träna.
Vägde mig i fredags å ja ja visste att man kan gå ner i vikt medan man ammar, men herregud, de var inte detta ja väntade mig.
De är inte heller särskillt tröstande att ja hör från alla håll att ja är rså smal å om ja aldrig äter å att ja snart går sönder osv osv. Vet precis hur dom känner sig som blir kallade "tjockis".

De är inte alltid så lätt att gå upp i vikt. Oftast lättare att gå ner.
Så snälla, hitta något annat å hacka på. Tex lök!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ylva

Träna för att bygga muskler då går du upp mer i vikt :) Muskelmassa väger mer en fett :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback