9:e bvc besöket

Igår var vi på bvc.
Hon följer sin kurva jätte fint å allt var bara bra.
Dehär med att hon skriker bara ja rör mig en halv meter ifrån henne å att jag behöver vila, å att jag känner för att sova en hel natt å att nån annan ska vara med henne den natten (tex hennes pappa) å hur ja då ska få henne å äta ersättning eller välling tex denn natten, de är ju totalt överskattat å ja får helt enkelt bita ihop å vänta tills hon sover hela natten osv osv sa bvc sköterskan.
Gode irriterad var ja för den kommentaren.
Är inte dom till för att komma med tips å råd å stötta när mamman är trött osv?
De trodde då jag, men att jag ska få vila är överskattat å de kan ja numera glömma.
Inte ett enda tips fick ja på vad ja kunde ge henne eftersom hon vägrar ersättning, välling osv från flaska.
Tack för den.

Vikten, längden å huvudomfånget å kurvan å allt annat såg bra ut

  • Vikt: 7415g
  • Längd: 66cm
  • Huvudomfång: 42.5

Så barnvakt å vila är bara å lägga åt sidan nudå.

 

 

 

Permalink BVC besök+andra undersökningar Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Michelle

Prova att ge henne välling/ersättning från pipmugg :9 Funkar på Julie ibland när hon inte vill ha flaskan. Det är ju lite nytt och spännande ;)

Postat av: Sandra

Vad har du för flaska? Kan ju ibland beror på hur nappen är? Vi har en som är utformad som typ tissen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback