VC besök imorgon...

Ända sen den 22:a februari har vi varit sjuka å sjuka är vi än.
När ska detta ta slut?

22:a: Elias fick mega hög feber å frossa å låg å skakade på soffan en hel dag.

23:e: Sen var de min tur å fick jag feber (blev soffliggande), förkyld å fick ont i halsen.

24:e: Nu fick även Elias förkylning å hosta. Jag låg deckad i feber. Vi åkte ändå till lule då elias gjorde teoriprovet å trots sjukdom så klarade han de! Han är GRYM! <3

25:e: Jessica fick feber.

26:e: Min feber försvann. Elias feber kom tillbaka. Jessica fick 40 graders feber!

27:e: Jessca hade feber även denna dag. Elias feber försvann. Vi hostar å snorar hela familjen.

28:e: Jessicas feber försvann, vi hostar ännu

29:e: Jessica hade 38 i feber men ja gav ingen supp för de. Vi hostar ännu.

Dehär lät ju inte så farligt va?
Lägg då till att Jessica har skrikit från morgon till kväll, bokstavligen sen den 25:e.



Imorgon blir de tidig uppstigning å ringa VC för att be dom kolla vad de är som stör henne.
Nånstans har hon ont, de vet ja. De hör ja på hennes gråt.

Normalt sätt om hon är ledsen så är de bara sätta sig på golvet å ropa på vovven så asgarvar hon när vovven springer mot henne å börjar busa.
Gott folk: inte änns DE har varit kul. Alls!
Det är gråt å gallskrik från kl 07.00-20.00 varje dag. Jag blir galen! På riktigt.

De låter inte så jobbigt men byt plats med mig en dag å känn hur de känns att inte kunna göra nåt, inte kunna trösta, inte få se ett enda leende från annars världens gladaste tjej.
Det är djupt ledsamt å deprimerande. Jag är jätte ledsen.
Å trött, glöm inte trött.

Så dehär med att ja ska sätta upp bilder från när gumman blev 8 månader?
Du, dom är inte änns fotade än. Jag vill inte fota en tokledsen tjej :( <3

Imorgon hade ja egentligen vela fara på barnenshus å köpa ny bilbarnstol då gumman vuxit ur sin.
(de är overallen som tar så mkt plats) Men vi får se hur de blir me den saken, om gumman ännu är sådär ledsen å arg. Möjligen att de blir en snabbvisit, men ja vill inte trötta ut henne heller då hon är trött ännu efter febern. De är vi oxå. Iallafall jag, med Elias vet ja inte.

Han gjorde förresten körningen för E-kortet idag oxå (teorin gjorde han ju i luleå) å han klarade den oxå så nu har min super duktiga karl E-kortet oxå! <3 Han är GRYM! <3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nina M

Huvva vad jobbigt ni har haft hoppas det löser sig med lill tjejen det känns i mamma hjärtat då man inte vet vad som är fel på dom små krya på er// kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback