Jessica 7 månader(+foton från dopet då hon var 6 mån.)

Ja, nu när hon är 7.5 månader lägger ja ut dom ;) hah*






Min älskade älskade skatt <3







Åsså lite andra bilder på gumman :9


Nyvaken efter att ha sovit middag :)




Haha! :D <3


Knäpper händerna






denna bild är gammal men sååå söt, så var tvungen å lägga in den ;)
Moster flätade upp luggen :)


dopkorten jag satt å pysslade med :)


Titta på mina 2 tänder (jessica 6 månader)

Några bilder från dopet :)


Jennifer (jessies fadder) Elias med Jessica, jag å prästen :)


Familj <3




Alla gummans fina doppresenter :)




Underbara underbara flicka <3






Lite för starkt med blixtar från alla håll men de tar fram färgerna ;)


Min "misslyckade"  tårta som grädden rann på men alla ändå tyckte de var fränt ;)



så, de får duga :)
Kommentera gärna :) <3

Permalink Jessica månad för månad Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna örn

Vad socker söt tjej ni har! :) sann livsglädje går att avläsa i hennes ansikte :) å vad fina tårtor du hade gjort. Här väntar vi med lite spänning, för på fredag får vi äntligen vårar efterlängtade ultraljud. Då får vi se om de växer en liten Parvel i magen och om h*n kommer i mitten av sommaren som vi själva räknat ut. :) ha det så bra och ta hand om varann. Kram

Postat av: Grannen ( Niina)

Verkligen en sockertopp till tös ni har, glad prick.

Tårtan är ju hur fin som helst.

Väldigt fina foton, ja hon är verkligen en sötnos.

Det är verkligen kul att följa din blogg så bra skrivet allt intressant,tänk om man sj hade tid att skriva.

kram på er

Postat av: Monia - med bulle i ugnen ♥

va söt hon är :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback