Vilket fiasko!

I tisdags satte ja in en annons på fb om en grej ja fått av E som hon inte ville ha å om ja inte ville ha dom så skulle hon slänga dom.
Ja tänkte att nånstans ska ja nog få plats me dom så ja tog hem dom.
Hittade 4 olika platser för dom grejerna här hemma, men kunde inte bestämma mig å sen glömde ja bort att ja hade dom. När köp å sälj sidan sedan blev nåt ja gick in på varje dag för att kolla lite va folk säljer å vad som kan vara eftertraktat kom ja på att ja kan ju själv oxå lägga ut grejer vi inte använder, till försäljning.
Tyckte de var en bra idé för pengar har man ju inte för mkt av. Inte jag iaf.

Redan dagen efter fick ja ångra att ja satte in nånting alls till försäljning.
A ringde å kollade va de var för grejer så de inte var nåt som inte var vårat.
Å då undrar jag, varför skulle ja sälja nåt som inte är mitt???

Åsså ringde S å frågade varför ja sålde dom sakerna å sa att ja kan ju hyra ut tex brudnäbbsklänningen istället för att sälja den. Ja tyckte ju då att klänningen är så ful å gammeldax (hade den när ja var 10 år på syrrans bröllop) så den vill ingen hyra, få se om nån änns vill köpa den?
Åsså biljardbordet. De fick ja inte heller sälja.
Istället ska ja GE bort den till E som inte änns har nån plats för den osv.

Sen på kvällen skriver E på en av dom annonserna att ja kan ju inte sälja grejer ja fått gratis av henne å att hon då hellre tar tillbaka dom. Ja skrev att varsågod å kom å ta tillbaka dom då, men du ville ju inte ha dom, du skulle ja slänga dom?
Hon kallade mig även girig å sa att ja är lik J när ja gör så.
Hon hade inte tid å sälja dom. Hon ville slänga dom. Jag fick dom av henne. Jag vet inte riktigt vars ja ska sätta dom. Jag säljer dom. Jag är GIRIG!?

HERREGUUUUUD!!!!!!

Ja å igår tänkte ja vara snäll å hjälpa L som ville ha en diskmaskin.
Sa att mina svärföräldrar har en som dom säljer å som är bra å börja med tills hon får mer pengar till en nyare.
Hon tycker den är för gammal. Jag frågar om hon tror att hon hittar en nyare för samma peng?
Ja då blir hon arg på mig å tycker att ja tjatar (?) när ja skriver att den är billig å att hon inte kommer hitta en lika fin, lika billigt :S
Jag ville liksom bara hjälpa till?!

Alla är sur på mig.
Livet suger.

De ja "planerade" å göra var å sälja grejer jag å Elias inte behöver -som är våra!
Å hjälpa L.
Tycker dom gick lite till överdrift va gäller dessa saker.
Waaay across the line!

Jag skriver om dehär för att jag blir jätte ledsen när dom beter sig så.
Ja är rätt känslig jag med.

Så pga detta har ja varit rätt nere hela veckan.
Då vet ni.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Niinis =D

Vad tråkigt när sånt händer kram på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback