Mammas duktiga tjej!

Klart hon alltid är duktig, som hon nu kryper i en faslig fart framåt ;)
Men, verkligen med stort M, hon stod själv idag i över 30 sekunder när vi har å hälsade på hos Linn :D
Sen efter vi varit där å hälsar på åkte ja å köpte fam.pizza å for till Emils jobb å käkade den me Elias å Emil (såklart Nova fick mina kanter!) å sen åkte jag till Eva en sväng å hämta nå kläder å då stod Jessica själv-igen-lika länge som hos Linn :D Guuuuu va hon är duktig min tjej :D
Pappa Elias tyckte att de var synd att han missade de, men han har ju trots allt sett att hon har stått iaf 5 sekunder tidigare i veckan ;)
Han får väl se de imorgon för nu ligger gumman å sussar så sött i sin säng :)
Fick tyvärr inte bild bevis, för ja tänkte såklart bara på hur duktig hon är :D
Å snart blir hon 10 månader oxå :)
En guld stjärna ska hon ha <3




Ååh! Jag vill verkligen få gjort klart hennes rum nu. Börjar bli riktigt förbannad på de nu.
Hon sover så dåligt i vårat rum, hon skulle säkert sova hela natten varje natt om hon bara fick ett eget rum.
Ja tror att de är så att: ju länge man väntar på å sätta henne i eget rum, desto svårare..
Å ja vill verkligen INTE att hon ska sova i vårat rum tills hon är 18 år!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback