Förgrymmade Linda!

Varför känns de som att jag/vi inte hinner med någonting som jag/vi vill.

Innan Jessica föddes bestämde vi att vecka 37-38 ska vi å fotografera magbilder å bilder på oss å magen.
-Vi sköt fram de mer å mer. Hon föddes vecka 38+1 så de sket sig!

Vi skulle ta avtryck på Jessicas händer å fötter när hon var 1 vecka-4 veckor gammal.
-Vi sköt fram de hela tiden så... de sket sig!

Vi skulle fota 6 månaders foton.
-Vi hade inte råd just då så... de sket sig!

Å nu ska hon fasen ha 1 års foton å så är de bara! Vi ska ha massor med såna på henne.
-Jag blir super deprimerad om de oxå skiter sig för 1 år är ju en tradition!
Å på hennes födelse dag ska vi göra hand och fotavtrycken.
Men de kluriga när hon är 1 är ju att hon måste ju sitta still i 2 minuter, å de kan knappt en 1 åring göra.

När hon var bebis hade man kunnat göra de när hon sov, för hon reagerade inte änns när hon skjudsades från famn till famn.
Åh va ja är ledsen å irriterad å arg på mig själv för att vi inte gjorde de..!

Nå, ja har ju denhär bilden som ja tog på hennes fötter
(målade med lite rosa färg på dom å tryckte dom mot en tavla)
Men de är inte samma sak tycker jag :´(

-Nån mer som glömt/skjutit fram osv?

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Niinis =D

Hos oss är det oxå samma sak man skjuter fram allt å så blir det inget av det för då kommer det nå annat emellan =( Hoppas det blir av med det du planerat nu Lycka till kramiz


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback