En inblick i framtiden

Jessica ville inte fara hem från dagiset :D <3
När ja skulle klä på henne så gallskrek hon å slet av sig mössan å slöngde den på golvet, gång på gång ;)
Ojoj va många dagar som kommer se ut så när hon ska hem från dagis ;) haha*
Fick en liten inblick i framtiden, helt enkelt :)

Hon trivdes iallafall, skönt. På måndag ska ja kolla ifall hon får plats å börja till hösten, har planerat att vara hemme med henne sommaren ut iallafall. Hon är ju trots allt min första bebis å kommer alltid att vara min första bebis så jag måste ha den tiden känner jag.
Folk får säga vad dom vill!
1 år å 2 månader är inte länge ändå när de gäller den saken.
Däremot ska ja jobba helger ifall dom behöver vikarie.
Tar inte ut penning på helgerna.

Efter dagis besöket åkte vi å köpte godis å pizza å gumman sover ännu i bilen <3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Zandra - Mamma till Thindra & bebisen i magen!

Tycker jag låter bra! :) jag är lika dan ;p Thindra är 2 snart och går knte på dagis :) men ska söka plars nu till hösten jag med ! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback