"Turbulens"

Vaknade kl 08 å gjorde "morgon rutinerna" å ringde sen Eva för å fråga om dom ville göra mig sällskap å se på när ja rensar ogräs å de ville hon så hon kom me 3 av sina 7 (å magen) å höll mig sällskap :)

Just innan dom dök upp knackar de HÅRT på dörren å ja går å öppnar.
Där står 5 stora karlar å ska kontrollera fönstrena så dom inte läker osv osv.
Ja fick ju släppa in dom så dom fick gå å se efter å allt var ok *tummen upp*.
Sen innan dom for hann dom se att Eva står i hallen me ungarna å "magen i vädret" så då säger ena gubben
-"OJ! Här står våran framtid upradad!" haha :)

Sen gick vi ut å ja å Jeppe rensade ogräs ett tag tills ja kände mig helt vimmelkantig å yr å de tjöt i öronen å ja knappt kunde höra mer (allt lät dovt) så då kom ja fram till att ja kanske ska sluta me de å fortsätta en annan dag.
Mitt huvud verkar inte gilla att dimpa ner, rycka upp ogräs, upp igen, slänga ogräset i skottkärran fram å tillbaka upp å ner me skallen heeela tiden, inte så konstigt kanske, så då bestämde vi oss för å gå på promenad i fin vädret istället :)
Oj, dehär vart långt å ointressant ;) haha*

Nu för en timma sen lite drygt fick ja tummen ur å skulle åka till banken så sätter ja in Jessie i bilen å sätter mig själv för att starta den å HEJ bara va ovanligt! BILEN STARTAR INTE! Slut batteri, igen! *arg*
Å kylen ekar, så hade tänkt handla i samma veva.
Men de fick ja visst inte..
Skit bil! Ta dig i avgasröret! Gå i pension! Vad som helst så vi kan köpa en ny bil!
Så de vart ingen "resa". Sövde Jessica nyss istället (hon var trött!) å nu ligger ja här å bloggar. Hm*

Ikväll blir de tacos å mys me min älskade lilla familj å fira Jessica som föddes för 3 månader å 20 minuter sen <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback