Säg inte att du är trött. De får du inte.

Tufft när man inte får säga att man är trött nåmer..
Bara gilla läget å skylla sig sjäv att ma skaffat barn får man som svar då.
Nåväl.. Ja klagar inte på tröttheten, men ja måste ju få meddela att ja är trött?
Efter att inte fått sova en hel natt på 1 år (sen dag 1 i graviditeten har ja sprungit på toa å pinka minst 3 ggr per natt) så känner man sig rätt sliten. Faktiskt.
Ja vet att de går över, ja vet att de kommer bli så att ja får "tvinga" upp Jessica från sängen om några år när hon börjar dagis å skolan osv, men min högsta önskan just nu är 8 timmars oavbruten sömn, de får man väl ändå önska sig? :S

Idag har vi varit hurtigbullar å gått på lång promenad me barnvagnen å vovven :)
Sen har vi vart å ätit på Sibylla å Jessica fick en badanka från gulle Maria :)
Hennes första badanka :) Den gillade hon :) <3
Sen åkte vi till Töre å hälsa på J å L i några timmar å grattade "stor Jessica" som fyllde 18 år :)
Sen till syster å var där ett tag å sen hem, mata å lägga våran lill Jessica å nu sitter ja här å Elias ser tv.
Ska snart joina han, ja me. Men måste bara uppdatera, som vanligt :)
Eller så går ja å lägger mig, får se :P
Visst ja, har häng tvätt oxå :)

Natti natti då :)
Imorgon blir de eventuellt Luleå å hämta ett piano till syster å ett till våran kusin.
Kanske blir en synth till mig, SOM ja längtat! :) Får se hur de blir :)

Hoppas på fler än 3 timmars sömn inatt . . . .

/"Zombie" Linda :P

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Landkrabba

Klart du får säga att du är trött! Och jag förstår att du är trött om du inte fått sova ut på ett år! Själv sova jag mig igenom större delen av graviditeten. Ett tag var det så illa att sambon fick väcka mig vid sex, sju på kvällen för att truga i mig lite mat ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback