Har ja de?

Har ja nämnt att ja får på mig mina jeans igen?
Provade för nån vecka sen bara för skojs skull å hej å hå :)
Dom gled upp över lår, höfter å knappen gick å stänga utan problem :D NICE!

Har ja nämnt att de känns helt sjukt att Jessica snart blir 3 månader.
Ibland så känns de som om tiden har gått jätte snabbt å sen jätte sagta emellanåt. Mysko dedär.
I början gick de jätte fort å dagarna bara flög iväg men nu tänker ja ibland att "är hon inte 3 månader redan?
Kan hon inte sitta snart? Kryper hon inte snart?" bara för att ja längtar till de så mycket :)
Då hon är lite äldre så man kan hitta på lite mer tillsammans.
Men ändå vill ja att hon alltid ska vara bebis.
Hon får inte växa mer. Hon får inte bli så stor så hon börjar dagis, skola å skaffar pojkvän.
Hon får inte bli så stor så hon flyttar hemifrån...
Med en stor suck vet ja ändå att hon kommer göra allt de en vacker dag..
Snart härmar hon de vi säger, kryper omkring, lär sig att sitta å ställa sig upp å gå utefter bord å dra ner allt som hon kommer åt.
Underbart, men ändå inte, liksom.
Elias säger jämt till Jessica "Visst vill du väl  ha ett syskon?".
Ja, de är väl klart hon vill å kanske kan få, men då vill ja gifta mig först :)
Just bara för att man ska slippa fara till soc för att skriva på papper å bli korsförhörd om "de verkligen är han som är pappan?" osv. Sjukt dedär.

Varför skriver ja ett sånthär inlägg mitt i allt?
Vars kommer alla ord ifrån?
Ja vet inte. Fingrarna bara trycker å ord kommer fram på skärmen..

Idag fick ja en sånhär oändlig kärleksfull känsla mot Elias å våran underbara dotter.
En sån glädje över att ja inte behöver "uppfostra henne själv", att vi är två, att denna lilla underbarin är våran egna å att han är med å ser henne utvecklas från dag till dag.
En sån glädje över att vi fortfarande är upp över öronen kära i varann efter att ha blivit tillsammans redan när vi var 15.
Min allra första pojkvän å min enda. SÅ lycklig <3
Så glad över att vi for i hus, att vi har egen gård å mkt mkt mer.
Skulle ta flera dagar å skriva allt ja är så glad över att ja har.
Men främst Elias å Jessica. De är ni som är min värld, mitt liv, mitt allt <3

Jaha, men iallafall..
Jessica åt kl 19 från vänstra, kl 19.30 från högra å sen somnade hon efter lite tjorv från när en granne hållit på å varva me skotern ett bra tag (irriterad).
Å utan napp sover hon :)
Då kanske ja får sova till 02 isträck inatt iallafall? :)
Får se, ingen idé att ha nå förhoppningar.
Men hon får vakna hur hon vill.
Hon är lika underbar för de, min lilla flicka <3

Nä nu får ja väl ändå ge mig! Jesus (läs "cheeses"), va ja skriver ;)

Ja å älskling har precis sett "sol, fest å oroliga föräldrar" å nu blir de lite mys innan vi kryper ner å stänger våra blå vi oxå :)
Natti natti världen :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ylva

Grattis till att få på dig jeans igen! :D Jag tycker din blogg är jätte kul att läsa så skriv på du ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback