Fredagkväll å soffhäng+bilderna ja lovade

Jessica somnade just innan 20.00 å ja å Älskling ser Idol å sen blir de nog å sova så vi orkar hitta på saker imorgon.
Som tex. bära in pellets, klippa gräset (om de inte regnar) å såntdär annat kul :P

Idag har ja å Jessica vart på premenad :)
Hon satt i bärselen, de har hon inte gjort på länge.
Fast denna gång satt hon framlänges så hon kan se allt som händer å susar förbi eftersom hon är stadig i nacken nu min starka lilla gumma <3
Helt tyst å snällt satt hon i den hela promenaden å vi for en sväng till syster E oxå så hon fick äta igen å somnade i 2 timmar efter maten å sen åt hon igen innan gick vi hemåt å när vi kom in var hon såklart vrålhungrig, igen :P
Mitt matvrak <3
Åsså somnade hon igen :)
Hon tar väl igen från igår då hon bara sov max 1 timma på hela dagen :S

Såhär såg vi ut :)


Bilderna ja skulle sätta in:

Jessies första Go´boken paket :)

Tygböckerna kan man vända på så är de bilder på andra sidan oxå, såhär:


Å de ja vann till Jessica på Facebook:

"Äta-själv" paket

Å bilder från när Jessies mummu å muffa var här :)

Mummu å Jessica myser :) <3


Haha! :) Mamma köpta majs :D

Jag å Jessica har såhär mysigt varje morgon :) <3



Mamma älskar dig Jessica! <3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Zandra - Mamma till Thindra

Jag har också det där sättet ifrån go' boken ;) & exakt dom där "äta-själv" -paketet! :) Fast min haklapp var brun & muggen var blå och besticken var röda! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback