Förbannar mig själv! :S

En morgon till ja förbannar mig själv "att ja inte gick å la mig tidigare!"..
Varför?
Jo för att ja somnade just efter 00 å Jessica har sovit från 20.00-00.10(ville bara ha napp å de gjorde ju inget eftersom ja var vaken) å sen till 06.00 å skulle ha frukost å sen somnade hon om till 10.00 (!) å sen var de morgon.
TÄNK! JA HADE FÅTT SOVA EN HEEEEEL NATT å lite till!!!!

Fick istället stiga upp kl 04.30 å pumpa ut 100 ml mjölk för att lätta på trycket.
Dom var verkligen stenhårda! :S aj aj!

Förbannade skit jag som inte gick å la mig i samma veva som hon, som ja tänkte göra först.
Äh, ja är jätte jätte glad å pigg idag iallafall, för hennes skull <3 :)
Ja blir pigg å glad när hon är pigg å glad :)

Nu ska ja mata henne igen å söva henne så hon får sova en stund å sätta på henne en dregglis, SOM hon börjat dreggla.. <3
Hon sitter å gnuggar sig i ögonen (hon sitter på soffan upplutad mot en kudde å vägrar å ligga ner ;)



Hittade ett roligt foto från när hon var 1.5 månader :)

Sötsessan <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback