Finally!

Dagens ros(or):

TACK Jessica H för att du bad mig komma till Luleå på F-kassan där istället.
Du hade rätt, där kan dom minsann fixa saker.
Varför tänkte ja inte på de innan ;)
Tack för att du följde med å backade upp mig å hjälpte mig få ordnat med penningen <3

TACK "gubben på F-kassan" som inte heller gav sig fören han själv var nöjd å vi kunde gå nöjt därifrån..
När vi sitter där å talar om trollen (min handläggare i ärendet) så ringer hon precis å han fick prata me henne.
Han övertalar henne att åtminståne ringa å be dom ge mig lägsta beloppet på 180kr/dag från 20 juni å framåt så de ska ja få på fredag.
Äntligen!
Sen skickar dom resten av pengarna till mig när dom gjort klart SGI:n (som dom hållit på me sen i april?!)

Dagens ris:

Vädret :P "Orkan" å regn


Efter att ja skjudsat hem Jessica (H) så åkte ja till Storheden en sväng å hittade 2 pyamser, 2 strumpbyxor å en mössa till Jessie <3
Äntligen fick hon ny passande pyamas :)

Nu sover gumman :) Får se hur hon sover inatt <3
Jag å älskling ser Idol sen blir de nanna kudde :)

JUSTE!! Jessica skrattade med ljud för första gången idag <3
Elias sa "Är du pappas pippifågel? Piip piip piip...!" flera ggr å hon skrattade massor :)
Gullungen våran <3 Älskar Dig <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback