Febrig tjej

Gav Jessica en supp 16.30 efter att ja tagit tempen å hon hade 37.6 vilket betydde att tempen var påväg upp åsså var hon rätt grinig för att hon var trött.
Kl 19.10 somnade hon i Elias famn i gungstolen :)
(Medan ja rengjorde kaminen)
Då hade hon 38.1 i temp.
Men de är inte bara för tempen ja gav henne supp, utan oxå för att de säkert gör ont på hennes ben, stackarn :´(

Hon vaknade 20.45 å var hungrig så ja gav henne kvällsmålet, gånger 2, åsså somnade hon kring 20.30 då ja la henne i sängen.
Om hon vaknar å är grinig inatt (inte bara hungrig) så sätter ja en supp till, de ska ju gå 4 timmar emellan men ja sätter ändå ingen fören efter 00 om de inte absolut behövs. 20.30 hade ja ju fått sätta en till men de verkade inte behövas.

Ja å älskling hängde just tvätt å ja hör i babyvakten att Jessica knorrar där uppe.
Hoppas verkligen hon får sova inatt då de var så tjorvigt förra natten, inte konstigt om tösen är trött <3
Ska nog gå å lägga mig jag oxå nu. Ska försöka få Elias med mig (han ser south park).
Gad natt alla vänner :) JAG är TLÖÖÖÖTT!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback