Svar på några kommentarer

1: Är du singel? Det går rykten om de..
Svar: Ööh, NEJ ja är absolut inte singel :S
Vem påstår de?

2: Har du inte fått någon f-penning?
Svar: Nej inte än. Dom har tjorvat med min SGI, de har tydligen inte varit lätt å tyda vad jag tjänat fast ja skickat in alla löne spec. till dom :S
Men på Torsdag å fredag får ja retroaktivt. Sen ska allt komma som vanligt i slutet på månaden.



Idag har ja vart på en kortare promenad me Jessica å mamma så Jessie fick somna.
Nu sover hon i vagnen å ja sitter å laar mig i soffan, jätte fint väder ute men känner mig helt mör i kroppen :S
Ikväll får vi besök av Jessicas farmor, farfar å mormor :) Husprat :)

Nu ska ja gå ut å täcka av veden så solen får lysa på dom.

Har ja förresten nämnt att Jessica har börjat prata massor åt alla hennes leksaker å åt alla som pratar me henne? :)
Låter jätte kul å hon ser helt allvarlig ut när hon pratar <3
Hon griper tag i ALLT som går å gripa tag i (förutom mitt hår, som hon alltid gjort).
Nu är hon verkligen medveten om att hon kan ta tag i saker hur hon vill å släppa dom när hon är less :)
Våran duktiga tjej :) <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback