Snart syns ja i tidningen då

Jajemen, hållit på hela dagen fram å tillbaka å pratat me massa olika folk på f-kassan osv osv angående min ersättning.
Avslutade de sista samtalet med en från F-kassan "ja har väl inge annat val än å gå till tidningen me dehär då."
Hon beklagade sig så mkt å sa att de är ju inte hon som har hand om dehär med att jag får pengarna. "De vet ja men de är dig ja pratar med just nu" sa ja bara å tackade för mig å la på.

Imorgon börjar ett "krig" för att jag ska få mina pengar.
E ska följa med mig på F-kassan här i Kalix å vi ska sitta där tills ja fått mia pengar helt enkelt.
Bara å ladda upp me vattenflaskor så vi inte kurkar där.
Att dom stänger kl 15 bryr ja mig inte om, ja ska sitta dä till ja fått in pengarna på mitt konto!
Jessica är snart 4 månader å jag har inte fått 1 öre änns!
SUUUUUUUUPER less!!!!!!!!!!!!!!

Ringde NSD å på onsdag (om ja inte fått pengarna) så ringer L å intervjuvar mig angående detta åsså hamnar ja i tidningen så vackert.
Å händer inget då så heter ja Sven.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Zandra - Mamma till Thindra

Har du inte fått någon f-penning!? ;o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback