Jag är inte riktigt klok! ;)

Ja vet. Jag är OTROLIGT dålig på att blogga numera.
De känns som om de är passé, som om ja inte orkar mer, som att ja har så mkt annat viktigt å göra.
Å de har ja ju. Trots allt.
Ja känner att ja tänker blogga när det är något jag vill minnas, något speciellt, eller bara när ja helt enkelt är sugen på att blogga. Vill inte ha några krav, men ibland känner ja mig till å med stressad över att ja inte bloggat på länge, å så ska de ju inte vara :S

Idag har ja sen morgonen vart me syrran, hängde me henne å hennes lill pojk på BVC (hans tur å fara på besök) sen till syrran å äta lunch, sen skruva ihop en våningssäng å såga av benen på den så man slipper dammsuga under den (SMART SIS!) å sen hem till oss å gbaka negerbollar (ta inte illa upp, dom heter faktiskt så här i Kalix :P).
Dom vart JÄTTE goda iallafall.
Älskling är i H-T just nu å Eva å gossen har åkt.
Jessica sover sen kl 20.30 å ja skulle behöva duscha.

Men ja har fått nån fix idé att om ja går å duschar så kanske de kommer nån å bryter sig in i huset å tar Jessica.
Har börja tänka sånadär konstiga saker på sista tiden.Är livrädd att nån ska komma å ta henne.
Drömmer på nätterna att de står en karl i våran dörröppning in i sovrummet å jag har ingenting å slå honom medvetslös med.
Så bara för att ja ska kunna sova lugnt så kanske ja skulle ta å saffa mig en riktigt hård träslev eller nåt annat hårt som ja kan drämma till med.
(Inte för att ja på fullaste allvar tror att de skulle hända) men ja tror de är från filmer osv ja fått domdär konstiga drömmarna å funderingarna. Så med andra ord får duschen vänta till imorgon när älskling kommer från utbildningen å är hemma me henne.


Ja, ja är inte riktigt klok. Men ja gör allt för att skydda mitt allt <3

Imorgon kanske de blir Gällivare me Eva å Ida (mest troligt inte).

Nu låter min älskling där uppe så ja ska nog ta å borsta tänderna å gå å försöka sussa.
Ja som har så svårt å somna..

Dom 2 senaste nätterna (efter vaccinet) har hon vaknat som vanligt kl 04 men då har de gått hur bra som helt å bara ge nappen å hon har tystnat å somnat om så hon äter sista måltiden senast kl 20.00 på kvällen å äter sin frukost kl 06-Fabulous! <3 Känner mig betydligt piggare än ja gjort på länge.
Å bara för att ja skrev ner de här i bloggen nu så kommer hon sova som en kratta inatt. Säkert.
Men de gör inget, för Jessica-Mamma gör allt för Dig <3

XoXo /The best mama in the world ;) <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback