De går framåt :)

Med stormsteg :)

Igår hos Eva så satte ja Jessica på mage med ansiktet mot pianot/köket.
När ja sen ställde mig upp å gick å satte mig i soffan bara 1 meter ifrån henne så ser jaatt hon håller på å förflyttar sig i en cirkel åt höger å vrider sig mot tv:n. Vart GANSKA så paff må ja säga.
Å hon gjorde de inte bara en gång :)

Å idag (ett datum att minnas, 11.11.11) så vände sig Jessica första gången från rygg till mage på golvet!
(Ja hon har vänt sig tidigare oxå men bara råkats vända sig, då hon legat på soffan å soff dynan lutat litegrann mot mig så har hon vänt sig på mage å rullat åt mitt håll.)
Men nu gjorde hon de på ett plant golv :D
Är så frusktansvärt stolt över våran lilla tjej! <3

Men lite små rädd vart ja oxå då ja kom på att nu kommer hon ju kunna vända sig mitt i natten på magen oxå :(
Å-ÅO!! :(


Från de ena till de andra så är ja jätte jätteörkyld å kan knappt andas genom näsan å har ont i halsen då ja sväljer :(
Blir å åka till affären när Jessica vaknat för å köpa halstabletter å en tröst tidning som ja kan läsa när gumman somnat för natten.

Älskling har åkte me J till Luleå för å häma en bil åt J.
Han kommer hem senare ikväll...

Vi har haft Jennifer på besök idag oxå innan han åkte mot Luleå.
Åsså började ja dagen me å baka sockerkaka kl 10 å starta tvättmaskin å vika tvätt å hänga tvätt å städa i gästrummet, bara för att de känns bra å veta att de är städat där inne fast dören alltid är stängd :P Haha*

Borde nog väcka Jessie snart så hon får vara vaken en stund innan natten.
För hon lär ju somna i bilen när vi åker till affären oxå..

Nu ska ja först av allt snyta mig å häva ut vovven å pinka sen väcka Jessie lite försiktigt så hon inte blir arg på mig :P hehe*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback