"Däsad ded bara ridder å ridder"

Kan inte räkna på fingrar å tår hur mktt ja fåt snyta mig idag :(
Näsan bara rinner å rinner å ja är helt röd under den då ja snytit mig så mkt.
Men, tröts de tror både ja å älskling att de gör gott att klä sig å gå ut å promenera en stund iallafall ikväll så de ska vi göra..

Hoppas nu att älskling inte läser min blogg just idag för ja tänkte avslöja en sak :P
Imorgon stiger ja å Jessica upp före honom å bakar cheescake (hans favvo) å då den är klar ska vi upp me cheescake, kaffe å presenter på sängen till den bästa pappan i världen! :)
Ja, min pappa oxå men ja kan inte åka dit å krama han ändå :(

Nu sover Jessica i vagnen å Elias å svärfar håller på å isolerar i skrubben där uppe.
Själv tänker ja bara ta de lugnt, jobbar ju trots allt natt oxå trots sjukdom.. De kommer man inte ifrån. Å INTE att ja skulle lämna ifrån mig de heller. Mitt älskade hjärta! <3 Kan inte fatta att hon är vår underbara tjej. Vi får iallafall låna henne som man säger.. :(

Nu ska ja slå på tv:n å passa på å vila.
Känns som om ja har feber i hela kroppen men de han ja nog inte.
Känner mig slut som artist :(

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback