1:a November -11

Ja-a hörnninii.. Redan inne i November månad..

Längtar till första advent då jag ska böbrja pynta.
Längtar till mys känslan som infinner sig när man pyntat klart med alla ljus å girlanger.
Man blir alldelens varm å go innuti.
Får en drömmande blick å tänker på hur Jessicas första jul kommer bli..

Mysigaste julen hittills tror ja nog :) <3

Ingen snö har vi fått ännu men de är bara bra då vi inte har klyvt klart veden än.
Nån som kan komma å hjälpa till? Välkomna!
Jag bjuder på mat å fika isåfall!
Mockarutor, som ja bakade för 3 dagar sen :)

Första december ska ja köpa (om ja kan hålla mig till dess) saffran, pepparkaks deg (ids inte göra den själv) å allt som behövs till jul stjärnor åsså ska ja ringa pappa å fråga hur man gör dom :)

De blir nog Sthlm för vår lilla familj i jul skulle ja tro.
Om nu inte mamma, pappa, tommi å matti kommer hit upp, men de tror ja knappast...

Blir så stressad å arg för att vi inte hade dopet dendär måndagen som hade passat perfekt för oss.
Men, ska vi hålla på å se till att alla kan komma så kan vi ju föpa henne på hennes egen student istället.
Om mormor, morfar, farmor å farfar mfl. finns kvar då vet man aldrig å tiden tickar fort å ja vill bara göra bort dopet! NU!
Blir så ledsen att folk inte bryr sig att mina föräldrar hade chansen å få vara med på Jessicas dop å "tänkte på sig själv" mer. Å om de nu inte var så. Varför kunde vi inte få ha dopet då VI kunde?
Bara 1 av mina 6 syskon från min sida kunde komma den måndagen men de brydde jag mig inte om.
Ville att mamma å pappa skulle få närvara vid dopet.
"Gud" vet när dom kommer till Kalix nästa gång.. :`(
*besviken*

Nåja, förlåt men var tvungen å avreagera mig :(

Älskling var på hans första dag på YA igår.
Jessica ligger nu å sover å Elias är på YA såklart.
Själv försöker ja ta de lugnt men måste nog ta å förbereda lunch för jag känner mig JÄTTE hungrig.
Steg upp strax efter Elias imorse..
Händer inte ofta :P Men Jessica var pigg..

Vad som händer idag? -Ingen aning.. :P

Som ni kanske märkt skriver ja itne lika ofta längre.
Skriver när jag har nåt å skriva om.
Som nu. Om min längtan efter Jessies första jul <3
*drömmer mig bort en stund*

Igår var vi en sväng till HT förresten å hälsade på Elias kusiner :)
Å på fredag är de nån familje träff på familjens hus.
Jag å Jessica ska nog dit, vi har ju inget annat för oss ;)
Dagarna rullar på :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback