Vill ha nån kolsyrad läsk!

SJUKT sugen på kolsyrad loka vatten med citronsmak eller nå. De va länge sen!

Pratade me Elias för en halv timma sen å dom var påväg å skulle BOGSERA Chevan med lill mercan till Kalix från Arvidsjaur!
De lär ta hela natten så inatt tar ja nog Moa brevid mig i sängen för å sova.
De var länge sen sist.
Brukar inte vilja ha henne i sängen när hon hårar så mkt med sitt äckliga sträva hår, men hon blir så glad när hon får komma upp i sängen å gosa ner sig :) Så ett undantag kan ja ju göra :) Bara damma av täcket imorgon ju :P
Å sen byter vi ju ändå lakan snart igen :)
Eller ska ja skita i de iaf? :P

De finns inget skönare än en renbäddad sval säng å lägga sig i när man är nyduschad!
Synd bara att de inte blev nån dusch för mig ikväll, de blir imorgon istället.

Å på måndag ska både ja å Elias fara å fota oss för körkortet. Mitt går ju ut den 24:e juni så ja måste rappa på.
Om dom inte får in de före den 24:e juni så måste ja göra om teorin, å de vill ja INTE.
Elias har ju på sig till mars nästa år men de är lika bra han gör de samtidigt som jag :P
Alla andra brukar göra de direkt när dom får hem papprena men ja har liksom dragit ut på de rätt rejält :P

Sitter å ser Unga mödrar Norge på kanal5play.se sen blir de en promenad me Moa å sen sova..
Äh, ja tar henne brevid mig inatt. EN natt kan väl inte skada?
Skvallra inte åt Elias ;) haha*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback