Vecka 35+0 idag <3

Men GUUUD så ryggen värker! Heeela ryggen, öööverallt!!!
Gör så ont så ja har gått å blitt en lipsill! :(
Känns som om ryggen kommer gå av!
Åsså ilar å knakar de i höger höft oxå. Yeey!

Men iallafall.. såhär ser magen ut just nu, just idag :)







Gillar denhär magen annars. Men just nu vill ja bara få bort den pga värken!
Älskling å Fredde sov till över 5 idag på dagen å har ätit "frukost" å nu åkte dom precis till Morjärv för å skruva i vanen så får vi se om vi tar oss till Luleå Cruising ikväll.. Om ja orkar.
Men han var iallafall så söt å åkte å köpte mjölk å cola åt mig innan så då klarar ja mig. Oboy <3

Moa springer efter mig å är helt orolig över varför ja grinar å grimaserar hela tiden.
Hon måste ju undra va ja håller på me :P haha*
Åsså gör hon några halvhjärtade försök å få mig å busa men ja måste säga:
-"snälla lilla vän ja orkar inte nu" å då blir hon sur å går bort ifrån mig me vickande röv :P
Haha* Hon är knäpp söt vovven ;)

Ca 5 v till bebisen kommer då.. Typ..
Men ja tror ännu att den kommer komma 25:e juni. That´s it :P

Va tycker ni om kaggen?
Min privat fotograf Jennifer råkade inte vara på plats så hon kunde fota så de hade blitt bättre bilder.
Men dessa får duga :P
Den är TUNG nu, magen. (Bebisen).
Å de gör ont i huden för att bebisen ligger å trycker överallt med sina ben å fötter.
Krabaten är riktigt stark! <3

(Pissväder idag oxå, de gör ju inte saken bättre.. Me ryggen alltså)

Permalink Magen vecka för vecka Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jennifer

hihi å ditt lilla sidfläsk kom med;)! kan komma & fota på måndag:)

Postat av: Caroline och hennes två V:n

Wow vilken stor och härlig kula du har! :) Grattis till pyret i magen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback