ONT!!!

Sticker till mellan benen för varje rörelse jag gör, för varje steg jag tar.
Känns som att ja ska "bajsa på mig" samtidigt som de sticker till.
Å bebisen rör sig som en tok på alla möjliga sätt så de gör riktigt ont!
Sammandragningar KONSTANT.
Såhär har ja aldrig känt innan.
Stickningarna känner ja igen men inte såhär heeela tiden.

Blir tokig! Va ska ja göra?
De är verkligen inte skönt!
Speciellt inte stickningarna å "bajsar på mig" känslan!
När man ska föda brukar visst bajs känslan komma men ja ska ju inte föda ännu!

-Va ska ja göra?????!!!!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lillaleex

Jo visst är han söt :D Han heter Zingo hihi. Usch vad obehagligt det låter med stickningarna och allt de andra ... :( hoppas det blir bra snart<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback