Oh stressful Sunday

Fått upp fönsterbrädor, gardin stänger å gardiner i v-rummet idag.
Sen duschat, sen handlat, sen brudit på fika till Sandra, Therese, Sara, Angelica å Jimmy som kom å firade mig idag då de blir ännu en stressful day imorgon :P

Måendet har inte varit på topp men ja tror ja har skylt de rätt bra?
Varit svimfärdig, haft ont i höfter å ben, inte varit ett DUGG sugen på å äta så idag har ja bara ätit frukost en halv OKq8 hamburgare å fikat.. Vet inte riktigt varför :S

Imorgon står labb, MVC å BM från Sunderbyn på schemat :P
Jimmy å Angelica ska oxå dit så då ses vi där :P

Åsså kommer Elias syskon å föräldrar på födelsedags fika å för å fira mig på min 21 års dag oxå..
Tråkigt bara att älsklingen jobbar kväll imorgon så ja får ta hand om allt själv.. Jobbigt..
Bara från idag är ja HELT slut i ben å rygg..!

Nu ska ja fortsätta se Fenomen å snart Bigbrother å vila ryggen som tar död på mig snart :S

Foton på V-rummet kommer imorgon nångång.. :P

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback