Nu ska ja ta vara på tiden som "icke förälder", så låt mig vila.

Vaknade kl 05.00 idag igen av Elias alarm.. Men denna gång kunde ja somna om efter kl 06.00 :)
Vaknade nästa gång 09.10 typ :P
Varit ut me Moa på promenad å nu är ja vrålhungrig!
Solen överraskade mig idag med sin närvaro :) De gillar ja :)

Sa som de var irl till syster å hon blev sur på mig. Bådar inte gott. Men:
"Everyone keeps telling me 2 relax, and that´s not so easy if someone is throughing all of their stress on me".
Nu ska ja "njuta" av sista tiden ja har kvar med lugn å ro å inga måsten innan bebisen kommer för ja kan ju omöjligt veta om h*n har kolik eller liknande å ja aldrig får vila.. Man vet ingenting i förväg så...

Oh well. Även om hon nu är sur på mig så får ja passa på å vila nu.. Allt känns liksom jobbigt.

-Får inte sova ordentligt en enda natt, jämt ska man upp å kissa.
-Eller oxå hittar man ingen bekväm stälning i sängen.
-Mår illa om ja ligger åt höger.
-Känns som om magen ska trilla ner under madrassen om ja ligger åt vänster.
-Ja får ingen luft om ja ligger på rygg.
-Å mage är ju omöjligt! :P
Så ser mina nätter ut.
Skulle ja kunna så skulle ja sova halvsittandes.
-Vill ha en såndär säng med fjärkontroll så ja kan ställa in hur högt upp eller långt ner ja vill ha benen å huvudändan. Vore suveränt! hihi*

Nä nu ska ja ta mig nån macka. för å stilla hungern.. Sen får vi se om ja skulle gå ut på baksidan å räfsa lite..?
Jag som sa att ja skulle ta de lugnt :P Men när ja krattar kan ja ju sluta när ja vill, de kan ja inte när aär barnvakt åt 7 barn...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback