Nu är vi NÄSTAN redo :)

För bebisens ankomst alltså :)
Jennifer har varit så gullig å hjälpt mig få ordning på spjälsängen å ställa den "på plats" å fixa me skötbordet.
De enda som saknas till skötbordet är ju blöjorna. Dom köps i helgen.
Å bebisen saknas ju såklart oxå :P haha*

Ides inte fota för dom står inte på sin rätta plats ännu.
Dom hamnar på rätt plats när vi kommer hem från BB.
Ids ju inte ställa sängen kloss i våran säng nu när ja stiger upp 100 ggr på natten för å pinka, då kommer ja glömma att sängen är där å slå benen i den :P
Å skötbordet är i vårat sovrum nu, då badrummet inte är färdigt.

Har gett upp hoppet för att de ska bli klart innan bebis är här.
De lär inte hända :(
Vi kommer inte hinna..
Vill ha varmvatten när bebis kommer.
Min dröm:
Varmvatten å fungerande handfat i badrummet så ja kan tvätta bebisens rumpa om h*n skitit rejält för inte tänker ja stå i en halvtimma å försöka torka rent me tvättlappar. ALDRIG!

Elias å Fredde är ute på gården å lastar upp "skit volvon" på bilsläpet.
Imorgon ska den till RK:s! HA!!
Åsså fick ja veta en sak såhär lagom tidigt (dom har visst planerat de länge å han trodde han sagt detta åt mig: Imorgon ska Elias tydligen åka me Fredde till Arvidsjaur eller vars de nu var å hämta en bil åt fredde.
Men de fick ja inte veta först för 1 timma sen" Nåväl, tur ja blivit bättre på att anpassa mig å är ju inte värt å säga nej heller. Bestämmer ju inte över va han ska göra :) Pussgurkan min <3

Va ska ja hitta på imorgon då? Är ju för fet för å köra bil så ja tar mig ingenstans :S BORING!!!
Får väl sova mig igenom morgondagen.. :P

Sitter å får lite support från "Bäver" angående förlossning å sånt :) Nyttigt! <3

Nåväl, snart ska ja se om de är nå tråkigt på tv som ja kan somna till :P
Natti natti :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback