Natti Natti

Nu har min älskade lille bebis haft hicka över10 minuter å ja håller på å bli galen!
H*n hickar så de känns typ i a*us å framme vid urinblåsan så de känns som om ja ska kissa på mig varje gång som h*n hickar.. :S OMG!

Hållt mig från å kissa jätte länge, 20 minuter (Ja, de är länge för mig) så nu när BB slutat MÅSTE ja gå.
Å sen ska ja soooova! Elias har som vanligt kört 1.5 km till hans jobb å han skulle duscha där (Vill oxå duscha!!)
så han kommer när han kommer. Ska gå upp å försöka hitta nån bekväm sovställning nu inatt. Så ja får sova en hel natt utan att vakna 5 ggr å gå å kissa.. Stiger hellre upp å ammar å tröstar än å vakna av att ja är kissnödig!

Vaknade för nån vecka sen av att ja var bajsnödig (onödig info för er, men ja vill minnas, för detta är mysko!)
Å DE har aldrig hänt mig förut.

Nå, nu håller ja verkligen på å kisa ner mig för bebis rör sig helatiden så den toutchar blåsan, spricker snart!

Natti natti! <3 Sov gott!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback