Natti natti (mitt på dan, ja vet) ja förtjärnar de ;)

Ja är trött. OH så trött!
Ögonlocken faller snart ihop.
Börjat vara såhär äckligt trött på sista tiden. De va länge sen ja var trött mitt på dagen.
De var dom 3 första månaderna ja var trött.
Ryggen värker oxå, som sagt.
Å har liiiite ont i huvudet.
Känner mig jätte gnällig när ja läser mina inlägg :P haha*

Äh, de är inte så konstigt att ja är trött. Har ju varit gravid ett par månader :P
Men nu är de inte länge kvar innan vi får ut våran lilla knodd :) <3

Ska lägga mig på soffan å slumra till en stund. Elias är ju ändå på jobbet å ja har inga måsten just idag.
Men imorgon måste ja komma ihåg å ringa A-kassan å ViFöräldrar osv. så ja får nån ordning på skiten (A-kassan).

Välförtjänt vila efter cyklingen å den tidiga uppstigningen idag... :P
Natti natti nurå :P

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback