MVC 16/5-11 å min 21 års dag :)

Vecka 33+2
Min vikt: 57
Blodtryck: 117/70
Puls 70
Blodvärdet: 118 (Bättre än sist! 117 är ju de lägsta man borde ha så 118 är jätte bra för att vara jag)
SF måttet:32
Hjärtslag 150

Huvudet var igen neråt men "ruckbart" som hon sa..
Allt var bara bra :)
Hon frågade lite va ja tänker om förlossningen å så (första gången dom frågar om de).
Självklart måste ja då säga att ja är rädd å skita ner mig å funderade på smärtan osv (Fast Elias var med).
Han säger ju att "tjejer skiter inte" så där fick han :P Pinsamt :P haha*

Sen förklarade hon lite om epiduralen, sterilakvaddlar osv.
Å att man KAN få akupunktur ifall de är nån som kan sätta de när man åker in.
(Hoppas de är nån där då som kan de, för DE vill ja ha!)

Nu sitter ja å äter Gorby´s sen ska ja åka å hämta Angelica från busstationen å kl 13.45 ska vi till sjukan igen för "barnmorskan" från Sunderbyn kommer å pratar me alla blivande mammor, typ.
Eller Elias ska köra för nu får ja inte plats bakom ratten längre :P haha*

GRATTIS TILL MIG!!! :D

Permalink MVC besök+andra undersökningar Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Michaela

Grattis på födelsedagen =)

Postat av: Linda

Tack så mkt :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback